Stikkord

, , , , ,

For å kompletterer det glade vanvidd så har jeg hevet meg på fluebinding. Hva ellers skal en gjøre når kona sier nei til en fisketur… Nå får jeg jo gjort noe fiskerelatert samtidig så jeg er hjemme:-)

Det ser jo utrolig lett ut på alle de tusenvis av YouTube filmene på nett. Men for å si det slik: det var ikke så lett!! Men gøy var det!

Som vanlig satt Frode på Salar Sportsfiske meg opp meg en fungerende GRU for nybegynnere:-)
Bindestikke, tråder, verktøy og endel materialer av ymse typer. Det er for tidlig til at jeg husker hva ting heter enda:-)

Her har jeg prøvd meg på 2 litt forskjellige versjoner av «Mickey Finn«. En flue jeg aldri har fisket med før men får store ord på nett. Den er er også grei å binde for en nybegynner.

Nå skal det fiskes!

20121017-220451.jpg

20121017-220602.jpg

20121017-220632.jpg