Stikkord

, ,

Jeg har notert meg at det er en relativt høy andel av fluefiskere som lider av utstyrsmani, eller «havesyke» som jeg ser det kalles i enkelte fora. Og innrømmer glatt at jeg er intet unntak! Men hadde det nå kun dreid seg om fiskeutstyr! Men nei….verktøy, jakt, generelt alt teknisk og ting som kategoriseres som STASH.

Og hva gleder vel ikke en gadgetfrik mer enn at den ellers så kjedelige, pålagte oppgaven om å liste ferdig stuen enn at det var nødvendig med et NYTT VERKTØY for å få det ferdig!! 🙂

Blårøyken sto i den grad man får det fra en Skoda på vei til «depoet» og etter kort tid er en ny Basso dykkertpistol klar til bruk i heimen. Det er stor fare for at listene ser ut som pinnsvin når jeg er ferdig;-)

Sært? Ja!

Bryr jeg meg? Nei!

Gleder jeg meg? Ja!

God jul;-!

IMG_1205