Stikkord

, , , , , , , , , ,

Som sylfersk laksefisker har nervene begynt å rive i kroppen i takt med nedtellingen mot avreise til Alta.
Har kun hatt noen døgn i Etne elva i fjor så når jeg nå fikk mulighet til være med NVIO på laksefiske i Alta føles det ut som å vinne i Lotto.

Har jeg alt? Hva mangler jeg? Hvilke fluer? Hvilket(e) snører trenger jeg? Hva pokker gjør jeg om laksen biter…?

Mye å tenke på for en enkel fisker dette!

Heldigvis er det mange hjelpsomme karer i fiskesjappene her.
Frode på SALAR SPORT har satt meg opp med ei super 13,7 fot Exceed 2 håndstang fra Guideline og et par snører med forskjellig synkeklasse.20130611-212721.jpg

Han andre Frode på MX Sport Raglamyr har funnet bankersfluene til meg, med fangst garanti!  Så skal jeg snekre sammen noen Sunrays selv og håpe på det beste:-)

Skitt fiske!

20130611-205617.jpg