Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Hadde planer om å kjøre før det lysnet idag men det føltes bedre å drømme om fiske så kl. ble nærmere 11 før jeg tørnet ut av gårdsplassen.

Tok en tur østover en times tid i bilen for å prøve litt sjøørret jakt.  Det var ikke rare farten dag så det ble ikke mer enn noen napp, til gjengjeld var de solide napp om ikke noe annet.

Var innom den hemmelige plassen der Lars & Lars BloggTV filmet påstått vill regnbue ørret i mega klassen også for å kikke litt.  Tydelig at det er andre som har prøvd seg der for jeg har aldri sett noen plass der det er plastret opp flere «Fiske forbudt» skilt enn der. Men om det er en vill reproduserende regnbue stamme strides vel de lærde om…

Lars & Lars BloggTV: Norsk Steelhead?

Siden SØ lykken ikke var meg bi tok jeg meg en tur i Aksnes vannet med kanoen for litt multi-tasking.  Padle, fiske og skyte ender:-)  Hadde ikke helt trua på tørrflue fiske nå men fikk et napp på en Streaking Caddis.  Endene stakk til himmels på 200 meters hold så de kunne jeg bare glemme.

Så alt i alt ble det en fiskelaus dag der kun bilen og kanonen fikk kjørt seg.

20131116-175225.jpg

En gammel, hjemmelaga kano som lekker litt her og der men gjør nytten:-)

20131116-175237.jpg

Ser ut for at noen startet julebord sesongen litt tidlig på Solbakken. Eller i allefall hadde store planer…

20131116-175250.jpg

Fiske forbudt på den «fremmede» arten regnbueørret.

20131116-175300.jpg

Kun napp i Grinde også…

,,,,,,