Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Den siste jaktdagen ble ofret til fordel for kosetur med Vilde og William.
Sekken til Vilde var selvsagt stappet med saft, peppernøtter og annet lureri.
Tempen har sunket til 2-3 grader, fortsetter det slik så blir det hvitt det som kommer ned:-)

Nå blir det tilbake til fluebinding og fluefiskingen!  

Tiden går i rasende fart, bloggingen og fluefiskingen begynte jeg med for litt over 1 år siden.  Kanskje halvannet år siden. 

Når jeg startet bloggingen og fluefiske, så var det på et tidspunkt jeg var sykemeldt og måtte fylle dagene med noe meningsfullt. Da ga dette et fantastisk tidsfordriv og balsam for kropp og sjel.

En stor inspirasjon til ta opp igjen friluftslivet og fisking, spesielt bloggingen kommer fra bloggen til Bjarne Heyerdahl Sætrang www.turblogg.com.  Anbefaler ALLE til å legge den på favoritter (ctrl+D).  Den eneste plaga med Bjarne er at han ALLTID stikker av med mest fisk!

Siden jeg ikke vanker i et jakt og fiskemiljø var det å blogge litt om fiskingen og fluebindingen også en «kontaktannonse» til andre likesinnede. Og det funka snus som de sier.  Det er mange av oss løgnassar her i Haugesund viser det seg;-)  Frode og Frode på henholdsvis Salar Sportsfiske og MX Sport på Raglamyr har også måtte slite med den tilstadig tilbakevendene, tunglærte og masete fluefiske amatøren. Takk for god hjelp!

Nå, nesten 8000 (!!) lesere senere satser vi på at 2014 blir året jeg får laks på flue, mengder av tørrflue ørret, hjort på kroken og rådyr i frysen! Og masse nye blogginnlegg selvsagt!  Fotball kåner og andre likesinnede blogger har sikkert flere lesere på en dag enn mine totalt, men tror IKKE de setter like stor pris dere som jeg gjør! Det fantastiske er også tilbakemeldinger fra lesere som får lyst til å fiske eller ta en tur i skauen bak huset av å lese her.  Hvem hadde trodd det…. ikke jeg iallefall!

Så takk for at dere gidder å surfe innom bloggen, veldig kult!

God Jul og godt Nyttår!

20131223-181856.jpg

Neste års juletrær?

20131223-181912.jpg

Hmmm, hva har vi med idag?

20131223-181921.jpg

Ups…det var visst litt saft.. ikke si noe til mams!

20131223-181928.jpg

Vilde er speider i dagens patrulje og leder vei.