Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

I oktober 2012 så denne bloggen verdensvevens lys for første gang.  Temaet rundt innholdet er relativt smalt med fluefiske som rød tråd.  Jakt og tur generelt er også tilstede i innleggene mine.  I begynnelse, og forsåvidt fortsatt, var jeg veldig redd for at dette skulle bli oppfattet litt som «selv skryt, se hvor flink jeg er» osv. Men det føler jeg ikke er oppfatning folk har og iallefall IKKE intensjon.  Jeg begynte med dette for å motivere meg selv til å bli mer aktiv, komme meg ut, fiske og gå tur.  Få inn litt mental helse i den travle hverdagen.

Nettverket mitt innenfor fluefiske og andre fiske og tur gale folk har vokst langt utover hva jeg hadde fått til  uten bloggen.  Kjempe gøy!  Som sagt så er innholdet mitt veldig smalt men til min STORE overraskelse og glede har bloggen nå over 10 000 visninger!!  Helt fantastisk!

20140416-091034.jpg

I den store sammenhengen og sammenligning med andre blogger er ikke dette mye.  Andre har kanskje like mange visninger på en dag som jeg har hatt på et år men det er klinkende likegyldig! Så mange visninger er kjempe inspirerende! Enda hyggeligere er det de gangene jeg får høre at lesere har blitt inspirert til ta en tur ut i naturen for å fiske eller hva som helst etter å lest bloggen.

Målet for dette året er 1-2 innlegg i uka (som før) men flere telt overnattinger. Send gjerne bilder fra din egen fiske/telt tur.

Så takk for titten og titt gjerne innom igjen!