Stikkord

, , ,

28. september:

Det tok meg nærmere 38 år før jeg idet hele tatt visste hvor det lå, hva det heter og ikke minst gikk opp.  Idag gikk turen til Klauv! 246 moh.

En kort og fin tur der følelsen av skog og fjell kommer fort, du glemmer litt at det er 10 min til byn.  Anbefales for store og små. Halvtimes tur opp med barn.

Kjør bare nordover i byn, ta inn mot Stakkestadvatnet. Rett etter anleggsveien inn til vannet på høyre hånd begynner stien.  Det er litt plundrete å finne inngang til stien men ser du etter de 2 strøm stolpene på venstre side så finner du stien opp der.

Bjarnes Turblogg har også et innlegg fra Klauv.  Han har flere bilder fra utsikten, jeg gikk tom for strøm på mobilkameraet selvfølgelig.

Boller, kjeks og saft er en selvsagt belønning på toppen.  (jeg er fotogen som vanlig ser jeg…) IMG_2440_2 IMG_2444 IMG_2448 IMG_2446