Stikkord

, , , , , , , , , ,

Denne høsten har virkelig rast avgårde, mye som skjer på alle fronter. Minste mann på snart 2 år, William, har begynt i barnehage og Vilde har begynt på skolen i første klasse.  Jeg har også byttet jobb, eller det vil si sluttet i jobben ifbm med en omstrukturering.  Så det har vært mye greier og det er bloggen som har fått «svi» for det.  Men det tåler vi 🙂

Jeg har derfor lagt ut noen innlegg og bilder fra flere turer nå.  Her er også noen bilder fra nærområdet vårt.  Katrine er flink å dra oss med ut døra. Vi bor i Skåredalen (Haugesund for utenbys lesere) og da har vi turmulighetene rett utenfor døra. Har til og med flere rådyr her enn i jaktterrenget mitt…

Så sjekk gjerne ut de 2-3 forgående innleggene også hvis du vil, de ble publisert 10 min før dette.

God Tur!

En flott oktoberdag i byheiene. Fra steinsfjellet gjennom Trolladalen og inn til Såt og Søre-Krokavassnuten med «pepsi-pannekaker» på primusen.  Fikk også prøvd «motorveien» de laget som jeg fikke en publisitet for å klage på tidligere.

En annen kjapp tur er til en liten topp vi ser vær dag hjemmefra men aldri har besøkt er det vi kaller sukkertoppen. Fin liten formiddagstur.  Det er laget en undergang under hovedveien ikke langt fra gamle innkjøringen til Skåredalen.  Du må ikke krysse hovedveien til fots.